Dommen Över Hjorvard 2022

Här pratar vi om allt som rör kommande lajv eller om att planera inför lajv rent allmänt.
Här kan man tipsa om bra lajv, samordna transporter, snacka gruppdynamik eller vad man nu behöver för att få ihop en bra lajvupplevelse.
Forum rules
När du gör en tråd som rör planeringen inför ett specifikt evenemang, börja alltid trådens ämne med evenemangets namn, eller en förkortning därav, för att underlätta för folk att hitta relevanta trådar. Om du använder en förkortning måste evenemangets hela namn finnas med i startposten tillsammans med en länk till information om evenemanget.
Yagul Shalat
Posts: 97
Joined: Sun Apr 16, 2017 10:30 pm

Re: Dommen Över Hjorvard 2022

Post by Yagul Shalat » Wed Jan 26, 2022 10:43 am

Vi har ett problem framför oss. Anmälningen är öppen nu, men det krävs att man fyller i ett google-formulär. Jag vet att mer än en i gruppen är obekväma med detta. En kort mejl-dialog med arr har lett till att de tycker att man kanske inte behöver fylla i hela formuläret och komplettera med mejl, men detta tar ju inte bort problemet. Jag vill gärna höra konkret hur alla andra ställer sig till detta så att vi kan komma till ett beslut om vi ens kan åka på lajvet som den här gruppen? Jag tycker även att det är viktigt att detta dokumenteras via forumet.

Lillith
Site Admin
Posts: 241
Joined: Sun Apr 09, 2017 3:07 pm

Re: Dommen Över Hjorvard 2022

Post by Lillith » Wed Jan 26, 2022 12:51 pm

Jag fyller inte i ett googleformulär, punkt. Är det enda sättet att anmäla sig, så får jag avstå det här lajvet.
Jag älskar den här hobbyn, men jag värderar min integritet högre.

Post Reply