Bygga på Lajvstuga på Pegas område.

Här pratar vi om allt som rör kommande lajv eller om att planera inför lajv rent allmänt.
Här kan man tipsa om bra lajv, samordna transporter, snacka gruppdynamik eller vad man nu behöver för att få ihop en bra lajvupplevelse.
Forum rules
När du gör en tråd som rör planeringen inför ett specifikt evenemang, börja alltid trådens ämne med evenemangets namn, eller en förkortning därav, för att underlätta för folk att hitta relevanta trådar. Om du använder en förkortning måste evenemangets hela namn finnas med i startposten tillsammans med en länk till information om evenemanget.
Post Reply
Lillith
Site Admin
Posts: 241
Joined: Sun Apr 09, 2017 3:07 pm

Bygga på Lajvstuga på Pegas område.

Post by Lillith » Sun Oct 13, 2019 4:33 pm

På tisdag och fredag åker jag och Boris upp till Pegas område för att bygga på lajvstuagn. Innertaket är det som ska tacklas, den här gången.

Om någon känner att de har tid och lust så vore det guld med ett par extra händer och lite lajvintresserat sällskap. Vi kommer försöka komma iväg så tidigt som möjligt på dan för att utnyttja dagsljuset, men vi har ju en bit att åka, så vi kommer antagligen dit kring lunch på fredagen, något senare på tisdagen eftersom material ska inhandlas.

Någon som är sugen?

Lumerix
Posts: 14
Joined: Wed Apr 12, 2017 9:38 am

Re: Bygga på Lajvstuga på Pegas område.

Post by Lumerix » Fri Mar 27, 2020 11:00 am

Inser att många sitter hemma just nu och det kanske inte är aktuellt. Men jag bor på vägen (Bräkne-Hoby) och hjälper gärna till för något liknande i framtiden. Extra händer o muskler finnes <3

Lillith
Site Admin
Posts: 241
Joined: Sun Apr 09, 2017 3:07 pm

Re: Bygga på Lajvstuga på Pegas område.

Post by Lillith » Fri Jun 12, 2020 10:05 am

Det är gott att veta!

Jag säger ifrån nästa gång det är aktuellt. :D

Post Reply