Eftersnack DöH 2019

Här pratar vi om allt som rör kommande lajv eller om att planera inför lajv rent allmänt.
Här kan man tipsa om bra lajv, samordna transporter, snacka gruppdynamik eller vad man nu behöver för att få ihop en bra lajvupplevelse.
Forum rules
När du gör en tråd som rör planeringen inför ett specifikt evenemang, börja alltid trådens ämne med evenemangets namn, eller en förkortning därav, för att underlätta för folk att hitta relevanta trådar. Om du använder en förkortning måste evenemangets hela namn finnas med i startposten tillsammans med en länk till information om evenemanget.
Post Reply
Lillith
Site Admin
Posts: 241
Joined: Sun Apr 09, 2017 3:07 pm

Eftersnack DöH 2019

Post by Lillith » Mon Jun 03, 2019 12:39 pm

Nu är det över för den här gången. Tankar? Ris/Ros? Framtida utrustningsplaner eller något annat ni funderar på såhär i efterdyningarna?

Själv är jag helt slut. Mycket av det här lajvet verkar ha hemsökts av en allmän opepp och många verkade lite missnöjda med förberedelserna, både från arrs sida och från eget håll
Allmänt ris går till alla inläger med offprylar framme.
Ännu ett till folk som tycker det är ok att lämna offprylar i andras läger.
Och ett till folk som offar inom hörhåll för folk som helt klart gör sitt bästa för att hålla sig inlajv.

Rosor går till alla som trots allt ansträngde sig för att göra ett bra jobb
Ros till alla som stöttade mig på incheckskvällen när allt höll på att bara bli för mycket. Ni är bäst!
Ros till gruppen, såklart. Boris; jag vet hur du kämpade inför lajvet och du lyckades komma iväg ändå. Gustaf; du klev som vanligt in och hjälpte till med allt möjligt. Du är en klippa. Ellie; det var skitkul att ha dig med. Ditt knytt var tandilande sött och jag hoppas du kommer haka på fler gånger.

Framtidsplaner för rollen: Mer rustning! Kanske en ny hjälm, men det blir nog inte förrn verkstaden ute i garaget börjar ta form. Tills dess är det nog läder och mindre plåtjobb som gäller. Och nya skor.

Yagul Shalat
Posts: 97
Joined: Sun Apr 16, 2017 10:30 pm

Re: Eftersnack DöH 2019

Post by Yagul Shalat » Tue Jun 11, 2019 8:59 am

Jag håller fullständigt med dina ris/ros tankar, så där känner jag inte att jag har något att tillägga. :)

Tack till alla i gruppen! Ni gjorde så att jag kom hem och hade lite lajvidèer i huvudet.

Till nästa gång: Till nästa lajv ska jag ha ordnat en bekvämare mask som inte skaver under näsan så att den hindrar mitt spel! Jag vill ordna bättre tänder och byxorna ska kortas bara liiiiiite grann. Det är väl de stora grejerna som jag känner måste fixas till nästa gång.

Post Reply