Heimland: Sommarskrud, sommarbrud. Vem ska dit?

Här pratar vi om allt som rör kommande lajv eller om att planera inför lajv rent allmänt.
Här kan man tipsa om bra lajv, samordna transporter, snacka gruppdynamik eller vad man nu behöver för att få ihop en bra lajvupplevelse.
Forum rules
När du gör en tråd som rör planeringen inför ett specifikt evenemang, börja alltid trådens ämne med evenemangets namn, eller en förkortning därav, för att underlätta för folk att hitta relevanta trådar. Om du använder en förkortning måste evenemangets hela namn finnas med i startposten tillsammans med en länk till information om evenemanget.
Post Reply
Lillith
Site Admin
Posts: 241
Joined: Sun Apr 09, 2017 3:07 pm

Heimland: Sommarskrud, sommarbrud. Vem ska dit?

Post by Lillith » Thu Jun 29, 2017 8:06 pm

Såg just att Pegas lagt ut datum för sommarens Heimland nu. Det går av stapeln 21-23 juli.
http://pegas.nu/heimland/gamla-och-aktu ... ommarbrud/

Om jag överhuvudtaget kan få till det kommer jag som vanligt åka med min kampanjroll, Edna. Någon mer som planerar att åka? Någon som vill planera något ihop?

Yagul Shalat
Posts: 97
Joined: Sun Apr 16, 2017 10:30 pm

Re: Heimland: Sommarskrud, sommarbrud. Vem ska dit?

Post by Yagul Shalat » Fri Jun 30, 2017 4:12 pm

Jag ska försöka få dagarna lediga så att jag kan åka med. :)

Lillith
Site Admin
Posts: 241
Joined: Sun Apr 09, 2017 3:07 pm

Re: Heimland: Sommarskrud, sommarbrud. Vem ska dit?

Post by Lillith » Sat Jul 08, 2017 9:43 am

Oh, just det.
Bara så folk vet så får det att anmäla sig till lajvet via mail, ifall man inte gillar googleformulär (seriously, läs det finstilta). I så fall skickar man motsvarande information som man annars skulle fyllt i formuläret till heimland@pegas.nu

Lumerix
Posts: 14
Joined: Wed Apr 12, 2017 9:38 am

Re: Heimland: Sommarskrud, sommarbrud. Vem ska dit?

Post by Lumerix » Wed Jul 12, 2017 1:40 pm

Lite sugen blev jag nu när jag inte åker på Närcon i sommar, ska se mig för om jag måste vara hemma som hundvakt. Annars är jag på! :D

Post Reply