Mat DöH 2018

Här pratar vi om allt som rör kommande lajv eller om att planera inför lajv rent allmänt.
Här kan man tipsa om bra lajv, samordna transporter, snacka gruppdynamik eller vad man nu behöver för att få ihop en bra lajvupplevelse.
Forum rules
När du gör en tråd som rör planeringen inför ett specifikt evenemang, börja alltid trådens ämne med evenemangets namn, eller en förkortning därav, för att underlätta för folk att hitta relevanta trådar. Om du använder en förkortning måste evenemangets hela namn finnas med i startposten tillsammans med en länk till information om evenemanget.
Yagul Shalat
Posts: 97
Joined: Sun Apr 16, 2017 10:30 pm

Re: Mat DöH 2018

Post by Yagul Shalat » Sun May 06, 2018 8:40 am

Bra att du nämnde det!... för jag verkar ha glömt att ta upp det.

Min tanke är att vi fixar våran egen mat var för sig till tisdagen och onsdagen eftersom vi kan hålla det helt off. Jag tror vi kommer ha fullt upp med lajvet så fort det kör igång så att vi inte riktigt har tid att laga mat över öppen eld den kvällen.

Jag uppmuntrar alla i gruppen till att ta med sig massa annat att stoppa i sig.

Tveka inte att fråga om annat, för jag verkar ha blivit lite vimsig.

Lillith
Site Admin
Posts: 241
Joined: Sun Apr 09, 2017 3:07 pm

Re: Mat DöH 2018

Post by Lillith » Sun May 06, 2018 10:47 am

Då passar jag på att kompensera för ditt vims och talar om att jag vet att det har inskaffats vätskeersättningstabletter i stil med dem som arr. delade ut förra året och dessa kommer följa med matpackningen.
Är vattendunkarna kollade? Hur stor volym har vi?
Jag har två femlitersdunkar jag kan ta med om det behövs, men inget större än det, men vist köptes det ett par större dunkar till förra året?

Yagul Shalat
Posts: 97
Joined: Sun Apr 16, 2017 10:30 pm

Re: Mat DöH 2018

Post by Yagul Shalat » Sun May 06, 2018 11:17 am

Tack! Det är tre stycken 10-litersdunkar som är ursköljda och klara.

Lillith
Site Admin
Posts: 241
Joined: Sun Apr 09, 2017 3:07 pm

Re: Mat DöH 2018

Post by Lillith » Sun May 06, 2018 7:51 pm

Perfekt!

Post Reply